SEKOTAK RM98 (15 peket)


2 KOTAK RM100

(FREE POSTAGE +UV CREAM)






Friday, November 4, 2011

TESTIMONI GLUTA CELL 4 iN 1

TESTIMONI 1 : Masalah kulit muka berminyak dan berjerawat (Pn Mala : 019-3848577)

          Saya dah cuba gluta – cell setelah diperkenalkan oleh Anyys Beauty & Spa . Nak cerita dulu umur dah lewat 40’an….dari muda hingga dah senja ni, saya ada masalah kulit muka..muka berminyak, sering keluar jerawat..sampai suami kata . “ awak punya muka memang jerawat prone- face” sedih gak bila suami kata begitu…tapi apakan daya, memang betul…belum surut yang lama, dah keluar yang baru…terutama kalau nak bendera putih!!..Bukan sahaja jerawat mudah hinggap di muka, kulit juga sangat berminyak, kusam , gelap dan paling jelas jeragat makin tebal. Uhuhuhu2…Macam-macam produk saya dah cuba termasuk yang mahal-mahal dan branded dipasaran, tp hasilnya duit habis, masalah muka tidak selesai juga. Saya juga pernah pergi ke kilnik pakar kulit tapi kurang berhasil juga. 


          Bila diberi peluang mencuba gluta cell, saya sangat teruja,. Lepas menggunakannya, yang pertama sekali saya perasan pori-pori mula mengecil. Bila pori-pori mengecil, pengeluaran minyak berkurangan. Muka menjadi lembap and lembut bila dipegang. Suami pun perasan dengan perubahan kulit muka saya. Selain itu kulit semakin cerah berseri, sekata , tidak kusam dan yang paling saya suka jeragat semakin pudar.

          Sekarang bila berbedak, sapuan tu lebih licin . Saya rasa bangga dengan perubahan kulit muka saya almaklum lah dengan usia yang senja, kulit muka saya nampak lebih bersih dan bermaya dari sebelum ni…insyaallah saya akan terus minum gluta cell ni sebab saya rasa jimat . Tidak perlu ambil produk – produk berlainan kerana dalam gluta cell sudah ada collagen, glutathione, apple stem cell dan vitamin C. Gluta cell 4 dalam 1 telah bantu menyelesaikan masalah kulit muka saya, anda bila pula nak cuba?
Gambar? Ada tapi cik abang tak benarkan pamer …kalau anda beminat nak tanya lebih lanjut tentang gluta cell, bole hubungi saya- Mala 0193848577. Saya sedia bantu sebab saya nak anda cantik juga!!!

No comments: