SEKOTAK RM98 (15 peket)


2 KOTAK RM100

(FREE POSTAGE +UV CREAM)






Wednesday, November 16, 2011

TESTIMONI GLUTA CELL 4 in 1

TESTIMONI 5 : Masalah jerawat & kulit sensitif (Ann : 012-3024665)


SEBELUM
Sebelum ini telah banyak produk yang saya gunakan, dari produk suppliment untuk kesihatan & kecantikan mahupun produk jagaan kulit wajah, namun, semuanya menghampakan. Ini kerana sistem tubuh saya menolak smua jenis ubatan & suppliment serta produk jagaan kulit wajah. Membuatkn saya hilang keyakinan diri untuk bertemu ramai orang. Saya mempunyai masalah jerawat yg sederhana namun sedikit membimbangkn kerana kulit saya yg sangat sensitif terhadap bahan kimia. Jerawat yang tumbuh tidak pernah surut & sentiasa tumbuh ditempat yang sama. Kerap kali juga saya terpaksa menggunakan foundation & bedak padat yg sedikit tebal bg menyamarkan noda di wajah. Kini tidak lg, selepas diperkenalkan dengan GLUTA CELL...semuanya dapat diatasi dengan mudah….jerawat yg dulu kemerahan kini telah kering meninggalkan parut yg hampir hilang. Dengan wajah baru yg sedikit cerah & lembap  telah mngembalikan keyakinan saya bahawa ada juga produk yg mampu melawan sistem tubuh saya yg tidak berapa normal. Kini saya yakin dengan GLUTA CELL…..yg telah memberikan seribu harapan yg tidak pernah saya jangkakan….percaya atau tidak…segalanya hanya dalam 10 HARI sahaja dengan GLUTA CELL.

SELEPAS

No comments: